torsdag 19 april 2012

Helt slut.

Jag orkade inte ens städa..

Varit ute med Texas i en halvtimma. Kastat pinnar! :-) jag känner mej som en säck potatis och magen e svälld som en ballong. Jag fick den roliga veckan idag.. Suck. Så det är väl därför jag känner mej 5 kg tyngre.

Tänkte göra mej klar för kvällen. Ta med mej datorn och bädda ner mej i sängen. Kolla på en film. F kommer hit sen, men vet inte när.

I morgon skulle jag träffat en vän på förmiddagen. Men jag fick avboka de. Ska försöka sova så länge som e möjligt i morgon. Jag e inte helt hundra. En förkylning som inte vill bryta ut, och på de stoppar jag i mej massa uppiggande för att orka, och sen träna på det. Jag vet att det är dumt. Men jag känner mej inte sjuk-sjuk. Bara lite slö. Men jag har varit sjukt snurrig i huvudet hela veckan. Typ svartnat för ögonen när jag rest mej upp.

Nej nu ska jag göra klart här, och sen bädda ner mej under mitt gosiga täcke! <3
.

Inga kommentarer: