onsdag 4 april 2012

Onsdag 4e April - 2012.

God morgon!

Jag har sovit på jobbet i natt. Vaknar nästan alltid med huvudvärk och täppt i näsan när jag övernattar här. Men jag öppnade fönstret så jag får frisk luft. Får nog börja sova med det öppet här.

Idag jobbas det fram till 22 igen. I morgon väntas en ledig dag! Skönt! Då ska allt inför påsk fixas. Väntar på ett paket från Nelly! Och håller tummarna på att det kommer i morgon! Annars e det kört! :-P då får jag tänka om.

Nej nu får jag kliva upp. Dricka en kopp kaffe, för frukost får jag inte ära förrens om en timma. Konstigt nog är jag inte hungrig alls. Gårdagens intag va inte höga alls.
Frukost 10.00: kesella med frön, ett kokt ägg.
Lunch 14.30: laxgratäng med broccoli.
Middag 17.20: en smoothie på kesella, proteinpulver, mjölk och hallon.
Thats it. Ahh en kopp te oxå. Men allt mellan 10-18.

Upp va de!
Ha en skön dag!
Trasiga läppar e tydligen min grej.. suck.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill bara varna för att du ännu en gång verkar hitta en "ursäkt" för att äta alldeles för lite. Du vill bli "tightare" men det uppnår du inte genom att dra ner alldeles för mkt på maten. Risken att förlora muskelmassa blir stor och resultatet bli en "smalfet" kropp, inte direkt något önskvärt. Det är inte lätt att hitta en lagom nivå, men lika väl som du undersöker träningsupplägg, kolla upp vilken kcal-nivå du bör ha till den mängden träning, och se till att få i dig det. Det är inte så lätt, oftast är det mycket enklare att bli extrem åt något håll (t.ex. Äta alldeles för lite) men vill man ha resultat så är det vad som krävs. Försök att se ditt agerande gällande maten utifrån någon annans perspektiv, vad skulle du t.ex. Säga om din syster tränade så mkt och samtidigt åt så lite? Det kan vara ett bra sätt att få ett nytt perspektiv. Hoppas du når dina mål! Mvh