måndag 23 april 2012

Kort dag.

Blev ett 7 timmars jobbpass idag. Mötet drog ut på tiden. Har ändå fått lite gjort här. Lagt om sommarschemat och fixat. De bjöd på en kycklingsallad när jag kom till mötet, som jag dränkte med dressing. Så den halva omeletten jag hade med mej fick bli middag på jobbet istället. Hällde på en burk med makrill oxå. Så idag blev det mat 2 gånger bara. Känns som jag åt för hela veckan igår. Blev massor med kolisar! Inte bra! Nu kan jag ju inte fuska nästa helg lixom. Denna vecka tänkte jag köra lchf hardcore. Bara kött, sås och ägg. Några få grönsaker och undvika mjölkprodukter. Lite grädde/mjölk i kaffet bara. Men inga nötter eller några bär. Inget sötningsmedel. Inga fröknäcken eller hemmabakat bröd.

Jag har haft lite problem med magen, och magkatarren har smugit runt knutarna. Men sen jag började med laktostabletterna så har det blivit mycket bättre. Kaffe kanske inte är det bästa. Så jag kanske borde dra ner på det. Idag har det blivit 2 koppar. Den första koppen gjorde mej alldeles skakis i händerna. Haha, de skrattade åt mej på mötet. Jag blev skakis efter en kopp, när min kollega redan hade fått i sej 3:de koppen. Men jag är så sjukt känslig mot allt. Som jacked, jag tar en skopa, och det sticker i hela kroppen av den. F tar 3 skopor och känner inte en enda stickning. Tar jag koffeintabletter för sent, om jag tränar sent. Runt 17 så kan jag inte somna på kvällen. Jag tar 1, högst 1 1/2 tablett och stutsar runt som en stutsboll! Man kan säga att jag e billig i drift. ;-) sjukt lättpåverkad! Alkohol då? Undrar ni. Jag vet faktiskt inte. Jag kan bli full väldigt fort. Men sen vet jag när det är dax att sluta. Och då lägger det sej på en skön nivå. Men om jag tål mindre alkohol än andra tror jag inte.

I morgon ska denna lilla sötsaken sövas, och kastreras. Stackarn.
.

Inga kommentarer: