lördag 21 april 2012

Lördag kväll, hemma på soffan.

Vilken skön dag!

Började på gymmet! Skönaste passet på länge! Jag fick en skopa Jack 3D av F och jävlar va uthållig man blev! Klarade på reps extra på alla övningarna! Och jag blev ju aldrig trött! Så det får jag nog köra på i morgon oxå.

Sen hängde vi med 2 vänner och fixade biljetter till nästa helgs fest. Och åkte sen hem till F och åt frukost. (läs klockan 12.30.) Sen drog vi iväg igen. Köpte golv till mitt kök och hem till mej och la det. F la det, jag får aldrig hjälpa till. Haha. Så jag fixade våfflor till oss som vi åt ute på min nya fina balkong. 2 timmar senare så va golvet klart. Vi fixade oss, hoppade in i bilen, svängde förbi en affär och köpte mat och sen hem till Robin R. Stekte kött och halluomi! Mums! De drack och skulle vidare. Vi kom på att vi ville med, det va utomhus så vi drog hem till mej för att hämta min vinterjacka. Men väl hemma så tappade vi suget och blev kvar här. Så vi sover här i natt. Tränar och sen ska ett golv till läggas här. :-) han e så snäll som gör det åt mej! Han vill få den färdig så jag kan sälja den. Hehe så vi kan bo tillsammans. :-* Och inte här ute på Hisingen. Men jag trivs här. Men jag trivs ännu bättre i Frölunda just för att våra vänner bor där. Här ute känner jag inte många. I morgon eftermiddag ska vi på middag hos hans mormor och morfar. Så dagen är fullspäckad!

Här kommer lite bilder från dagen.
.

Inga kommentarer: