söndag 8 april 2012

Söndag 8e April - 2012.

Hejsan!

Nu sitter jag här ensam i mitt hem. :) Jag har precis packat upp mina grejer jag haft med mej hem till F och diskat. Är skit trött! sov 4 timmar i natt. Vi va hemma vid 5! Lämnade stället sist av våra vänner, som vanligt. :P Va en sjukt grym spelning av alla djs:en! Rysningar gång på gång! Nu är det lugnt med några fester på några helger. Ganska gött.

Idag vaknade vi 9! Fattar inte att jag inte kan sova! Käkade frukost och drog och mötte Anders och hans hund Diesel. Tog en promenad så hundarna fick leka av sej lite. Sen åkte Jag och F och köpte årets första mjukglass i solen! Efter det åkte vi hem hit, till mej. Vi har degat och kollat på film. Nu är han iväg och fixar en grej och jag passade på att göra ett ryck här.

I morgon jobbar jag igen! Denna vecka kommer va full med jobb. 53 timmar ska jag jobba. Puuh! Men det är bara att jobba på, veckan efter jobbar jag bara mån-tis och är sen ledig resten av veckan. Så det får väl va värt att jobba röven av sej denna vecka.

Nej nu ska jag lägga mej på soffan och kolla på tv. Hörs i morgon!

Svärmor bjöd på middag!

Jag hade fixat jellyshots kvällen till ära!

Erika, Jag, Jessica och Johanna!

Erika plus grabbarna!

F och R :)

Dj soundog! 

Wille körde all in i går! Grym va han!

Texas och Diesel! :)

Mjukglass med tutti frutti strössel! Jammi!

Skit sliten! Texas va med och njöt i solen.
.

Inga kommentarer: