måndag 16 april 2012

Måndag 16e April - 2012.

Halloj!

Vaknade 4.45 av att F's väckarklocka ringde. Dax för gymmet innan jobbet. Jag bara väntade på att han skulle säga "ähh vi skiter i det." Men det sa han icke. Så det va bara att hoppa i träningskläderna och bädda den varma och goa sängen! :,-(

Väl på gymmet så körde jag en PW på bandet. tanken var att jag skulle springa, men jag mådde så illa. Gick dock i 9 % uppförsbacka på hastighet 7.0, i 30 minuter. Sen körde jag lite mage.

Nu sitter jag på bussen och ska till jobbet. Jobbar enbart 2 pass denna vecka, och såklart är de lagda efter varandra. :-) Idag och i morgon. Sen ska jag tillägna dagarna åt att planera renoveringen av köket. Vad jag ska göra där inne och inte göra. Var och kollade på ny spis och diskmaskin i förrgår. Kan nog räkna på 10-12 tusen. Men jag har 5000 kr i inre reparationsfonden. Så jag behöver bara betala hälften själv. Ska ringa Hsb för de brukar ha massa rabatter på vissa ställen. Och någon som plockar bort de gamla och installerar de nya. Och så ska jag träna en del! :-P

Veckans planerade träning:

Måndag: Träna: Cardio. (innan jobbet.)
Tisdag: Vila
Onsdag: PW med Texas. Träna pass 1.
Torsdag: PW med Texas. Träna: tänkte testa Body balance!
Fredag: PW i slottis med en vän! Träna: cardio med Erika!! :-)
Lördag: Träna: Pass 2.
Söndag: Träna: Pass 3.

• Pass 1: korsrygg + Ben.
• Pass 2: bröst + triceps + axlar.
• Pass 3: övre rygg + biceps + baksida axlar.
• Cardio: kan vara löpning på bandet, crosstrainern, eller nått utomhus, inlines?
• PW med Texas: 30-60 minuter, beroende på vädret såklart.
.

Inga kommentarer: