fredag 13 april 2012

Fredag 13e April - 2012.

Goddagens!

Vaknade vid 04.45 som vi ställt klockan på. Dax för gymmet? Nja, jag har sovit skit dåligt i natt. Svider i halsen! så F fick gå till gymmet själv! Duktig han! Såklart kunde jag inte somna om. Jag har ont i hela kroppen! Träningsvärk! De här med 3 split va grym träning! Sista passet av styrka ska köras på söndag. Idag vilar jag, i morgon blir det boxning, altenativ cardio.

Jag klev upp vid 5 och hoppade in i duschen. Fixade mej och drog ner till källaren och letade upp mina sommargrejer. Tennisracket, tält, luftmadrsss, sovsäck, mina inlines! Så nu e sommaren räddad! Jag har packat med mej mina inlines, så vi kan köra i helgen. Blir troligtvis så att vi sover i Förlunda hela helgen.

Idag jobbar jag till 18, efter det kommer F och hämtar mej och vi ska dra och fixa käk, sen hem till F's mamma för myskväll med film! :-)
Ser fram emot en lugn helg! Faktiskt. Varit så mycket nu det senaste. Nästa fest är inte förrän vid Valborg.

Sitter på bussen nu, magen kurrar! Så det här med att inte äta innan 10, det fixar jag nog inte. Helgen är här och då fastar jag icke!

Jag bloggar nog inte förrens på söndagkväll igen, Så vi hörs då! Ha en skön helg! Det ska vi se till att ha! :-)

XOXO.

Inga kommentarer: