tisdag 10 april 2012

In bed.

Jag ligger nu nerbäddad. Magen värker! Och jag vet inte om det är för att magkatarren är tillbaka eller om det är för att jag fastat sen 18? Det ger samma känsla på mej. Idag blev det 3 måltider och 2 koppar kaffe med grädde.

Frukost 10: kesella med mosade jordgubbar och linfrön, ett kokt ägg + kaffe med grädde.
Lunch 15: fläskpannkaka gjord på ägg, grädde och fläsk. Lite lingon till och en halv avokado.
Mellis 17: en kopp kaffe med grädde.
Middag 18: smoothie. Den vanliga med proteinpulver.

Idag funkade det lättare än igår. Jag har fått lära mej, att om man äter godis eller massa kolhydrater under en lchf kost så är det lättast att komma tillbaka till keton-förbränning genom att fasta dagen efter. Man få alltså inte stoppa i sej något med kalorier i på ett dygn efteråt. Te, vatten och kaffe utan något i går bra. Men inget annat. Sen dagen efter kan man äta igen. Detta ska tydligen göra att man får massa energi. Frågan e om jag skulle palla att fasta ett helt dygn? Visst jag har mina ätstörningar som kommer och går. Men under min "friska" period så har jag oroligt svårt att hålla mej ifrån att äta när jag är hungrig. Då måste man ha nått hungerdämpande. Och det enda som funkar på riktigt är ju olagligt. Nej jag ska vara glad att det va ett tag sen jag hamnade i en "jobbigt" period. Tror jag kan tacka träningen för att min kropps signaler har börjat fungera som de ska!

I morgon ska jag till gymmet! Ben och korsrygg ska köras! Får se vilket gym jag drar till, e sugen på Frölunda. Brukar alltid träffa på massa vänner där! Men innan det ska jag och Texas till blå stjärnan och han ska få en spruta! och jag ska nog baka lite i morgon! :-D

Natti! Nu ska jag och vovven sova! I morgon får jag dela sängen med mitt andra hjärta! Saknar honom varje tisdagskväll då man inte sets på 2 dagar! Men jag älskar att längta! <3
.

Inga kommentarer: