söndag 1 april 2012

Söndag 1e April - 2012.

Heeeej!

Jag sitter i soffan med byxorna uppknäppta! Vi har min mormor och morfar på middag och jag har fått i mej massa mat och chokladmosse till efterrätt! Mätt!

Idag har jag haft en skön dag. Vaknade vid 8.30. Tog mej en kopp kaffe och tog sen en PW på en timme. Skönt! Sen fick jag en massage av min styvfar. En smärtsam sådan! Aj aj aj! Så nu har jag mer ont än jag hade innan! :D Men den va välbehövlig. Efter massagen hoppade jag i ett bubbelbad! Men hårinpackning och ansiktsmask. Min mamma jobbar med sånt. Hudvård och behandlingar.

Vid 16 kom min mormor och morfar. Jag stod för matlagningen. :) 

Nu blir det en lugn kväll. Min syster och hennes man har varit och hämtat Julia, så nu är det nästan för lugnt här. Hon e för söt min lilla systerdotter! <3

Fredrik ringde nyss, han hade precis kommit hem. Satt i bilen ifrån landvetter. Jag längtar hem! Saknar honom en massa! Visste att jag skulle få lite panik när jag bokat hemresa på måndag. Men han är ändå trött efter festen och ska bara hem till mej och sova. Jag får träffa honom i morgon när han kommer hem ifrån jobbet. :-D Min lilla älskliiiing!

Hörs i morgon igen. Nu ska jag följa med min minsta lillasyster och fixa en grej. Sen ska jag förbi solariet och sola en snabbis! Nästa helg e det fest, och då måste man va fräsch! ;-)

Ha en skön Söndag! 

Me! :)

MÄTT!
.

.
Jenny briljerade igen. Chokladmosse med bär och grädde! 

Först massage, sen bubbelbad! Min mamma och styvfar har mottagning hemma! Perfekt!

Texas, lillayster Angelica och min systersotter Julia! 

Inga kommentarer: