torsdag 12 april 2012

Torsdag 12e April - 2012.

Hej!

Gissa vart jag e? På gymmet! Vaknade 04.30 och kunde inte somna om. Så jag klev upp. Vi skulle ändå till gymmet. Vi har varit här i snart en timma. Körde PW på bandet i 42 minuter. Och nu kör pojkvännen lite mage. Jag körde korsrygg/rumpa/ben i går, så jag kan inte köra mage! Haha träningsvärk så det skriker om det! Hittade en grym övning på gymmet för rumpan igår!

Idag jobbar jag till 14.30, Så vid 15.30 ska jag tillbaka hit. Pass 2 = bröst, axlar och triceps! Ska köra med pojkvännen igen. Så jag går dit en halvtimma innan honom när jag kör mitt 3 split. Jag har ju en muskelgrupp mer än honom att köra. (han tränar oftare och delar upp de i 4-5 gånger istället för 3.)

Taggad till tusen! Nu jävlar ska jag ha resultat! Och ja.. Enligt vågen så har jag gått ner. Nu kan man bara undra i vad jag gått ner i. Därför ska jag boka tid och gå och kolla min fettprocent. Förra sommaren låg den på 21 % i höstas vägde jag mej på en annan som visade lite mer. Men då hade jag börjat med lchf igen och tydligen så visar vågen mer procent fett under lchf eftersom du inte ha lika mycket vätska i kroppen som när du äter kolhydrater. Jag får testa igen helt enkelt!

.

Inga kommentarer: