tisdag 22 maj 2012

Bio blir fest?

Jaha.. Så jag hade planerat en lugn helg! Det vill säga kanske fixa hemma i lägenheten, middag ute och en bio. Sova tidigt och träna mycket. Vi åker på kryssning nästa torsdag till lördag. Det kommer va fest från att vi kliver på båten, tills vi kliver av. Just därav lugn helg, till helgen. Men så ser man vädretprognosen. 20-25 grader och strålande sol. Sugen på att renovera då eller? Nja knappast. Så då tänkte jag om lite. Häng vid havet, grilla, sova tidigt och träna mycket. Så kom smset igår kväll: Utomhusfest på lördag! Och förfest till den festen på fredag! Ja saken är redan klar.

Vila får jag göra i graven. Jag kan bara INTE missa. Men en sak e klar. No alkohol. No no no. Jag gjorde ett undantag förra helgen. Och det blev ganska mycket mer än vad jag borde ha druckit. Så det blir häng i solen och grilla till skön musik. Och en del dans.

Vem kan inte älska det? Det har blivit sommar för mej. Dansa under bar himmel med fina vänner och skön musik.
.

Inga kommentarer: