onsdag 16 maj 2012

Illröd!

Vilket pass!!

10 minuters uppvärmning
40 minuter styrka - ben
20 minuter crosstrainer
Och avslutade med mage!

Nu är vi hemma igen. F har deckat på soffan och jag har massa energi kvar så jag har fixat lite mer käk och varit ute med vovven. Ska väl snart hoppa i ett bad.

Vi pratade på en bio, men den va tydligen full. Så jag vet inte vad som sker senare. Just nu vill jag bara göra en total städning av mitt hem. Men det går ju icke när törnrosa ligger på soffan och sussar. Vill ju inte väcka sötsaken! <3

Jag fixade ledigt på fredag oxå! Så då behöver jag inte ha någon panik inför morgondagen. Ifall festen är askul så behöver jag inte åka hem i tid för att sova! Skönt att va ledig med baby oxå! Så nu jobbar jag inte förrän på måndag igen. Jippy!!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen!

Ps, bilden fick bli svartvit för att jag e så röd i ansiktet efter träningen! :-D ds.
.

Inga kommentarer: