fredag 11 maj 2012

Fredag 11e Maj - 2012.

Goddagens!

Jag sitter på bussen in till stan. Ska ta mej vidare ut till frölunda. En timme för sent. Jag brukar alltid lämna Texas hemma hos Fredrik innan jag drar till gymmet på fredagar. Men nu glömde jag ta nyckeln av honom. Så nu fick jag vänta in honom.

Varit så fruktansvärt trött idag! Hällde i mej en kaffe innan jag drog nu. Och blandat Jacked, så jag kan dricka den 20-30 minuter innan passet. Då ska jag nog vakna till liv.

Annars har jag inte gjort så mycket i dag. Fixat pizzabotten till i kväll, stor och lämnar paket. Och sovit på soffan en stund. Vissa dagar sprutar det energi ur öronen på mej. Och vissa dagar kryper jag runt av trötthet. Skitjobbigt! Slarvat en del med kosten det sista. Kan va det. Att kroppen hela tiden byter förbränningsmetod. Får bli lite hårdare.

Bussbyte! Och jag tar nog helg ifrån bloggen nu! Så vi hörs nog på söndagkväll igen! Ha en grym helg!
XOXO
.

Inga kommentarer: