fredag 25 maj 2012

Fredag 25e Maj - 2012.

Goddag!

Jag vaknade när Babe skulle dra till jobbet och gav mej en puss på kinden. :) Sen somnade jag om. En halvtimma senare slog jag upp mina ögon och kunde inte somna om. Så nu har jag legat i min säng med datorn sen dess. Jag har precis betalat mina räkningar. Och lyssnar på vakna med the voice. F ringde nyss och frågade om Jag vill dra bort till några vänner i kväll och äta kräftor. Jätte gärna! Tänkte faktiskt på det i gårkväll. Så nu har han beställt 2 kg till honom och mej! :-* Kommer inte gå hungrig därifrån iaf! Haha!

Va väntar i dag då? Jag ska snart slänga i mej lite energi (koffein) och sen ta en runda med Texas. Lämna honom hemma och ge mej ut på 2 rundor till. Idag blir det att springa runt. Vid 11.30 ska jag va i stan och hänga med Silla! Luncha i solen! (lunch är min första måltid för dagen nu framöver..) Vid 15 ska jag va på salong reborn för en tandblekning! Min första! Ska bli spännande! Jag har alltid velat bleka mina tänder, men det kostar ju så jävla mycket. 4-5 tusen ju! Så det passade bra att sweet hade erbjudanden. Gå 2 betala 1100 kr per person! F ska oxå dit, direkt efter mej. Kommer väl ligga med ilningar som heter duga sen. Men ska man vara fin får man lida pin, har jag hört!

Kanske avslutar kvällen med dansa till tung progg i en vacker skog någonstans. ;)

Nej nu ska jag hoppa i löparkläderna och dra mej ut i solen. Texas ligger här på mitt ben med hakan och väntar. ;)

Ha en grym dag i solen! Ciao!


Inga kommentarer: