fredag 4 maj 2012

Gina tricot.

Kanske inte varit min favoritaffär innan då deras tröjor alltid noppar innan men ens hunnit tvätta dem. Men förra året köpte jag ett par Jeans där. Och jag har aldrig haft skönare jeans förut! Jag använder dem flitigt och har nu köpt på mej ett par till. I annan färg/tvätt. Lite annorlunda med dragkedjor uppe vid fickorna, på de gamla är det dragkedjor nere vid benen. Men jag älskar dem! Sen har jag även köpt på mej de svarta "skinnbyxorna"! Grymma alla 3!

Modellen på Jeansen heter Kristen. Och finns i många färger och varianter. De sitter som ett smäck! Och att de bara kostar 499-599 spänn styck gör ju inte saken sämre!

Ps. Den första bilden är den första modellen jag köpte. Mina är mörkare än de visar på bilden, men samma modell. Tror inte de finns i den tvätten jag har längre. Ds.
.

Inga kommentarer: