söndag 6 maj 2012

Söndag 6 Maj - 2012.

Hej!

Nu är snart helgen gjord! Jag sitter hemma i soffan med datorn i famnen. Vad har vi gjort i helgen då?

Efter gymmet i går så drog vi iväg och lämnade in F's bil på servis och sen drog vi hem till mej. Käkade mat och fixade oss. Vid 16 va vi på Open air , som va på samma ställe som förra året. Soft. Men svinkallt. Så till slut gjorde vi en brasa som vi satt vid. Det är lite för smutsigt med dessa fester för min smak. Så jag drog hem vid 01. Det blir lite för mycket konstigt folk när det blir lite senare. På dagen är det bara gött att sitta där i solen med sina vänner och lyssna på musik. F's kompis kom dit och körde hem mej. F skulle va kvar, men det slutade med att han oxå hängde med hem samtidigt som mej.

Idag vaknade vi strax innan 10. Jag hade lovat F våfflor till frukost. Så det fick de bli! (lchf, såklart! Om jag fortfarande måste påminna er?) vi städade en snabbis och sen drog vi in till stan och mötte upp Robin och Erika. Vi promenerade i Haga och stannade i Linné och käkade. Jag åt Tapas! Supergott! När vi va klara åkte vi och hämtade F's bil, sen hämta Texas, handlade påvägen hem. Och nu är vi här! Blir en soft kväll. Ska väl laga lite mat och kolla på en film. Har precis fixat Texas. Klippt hans klor, borstat hans tänder/tagit bort tandsten, och duschat honom! Så nu e han fräsch! Hans sår e typ läkt. Så han har inte haft tratten på hela helgen. :-)

Här kommer lite bilder:
.

Inga kommentarer: