söndag 27 maj 2012

Söndag 27e Maj - 2012.

Heej!

Hur mår ni? Här e det grymt bra! Vilken skön helg!

I går började dagen med en PW med vovven. Sen väckte jag F och vi slängde ihop wraps och tonfiskröra och drog till havet. La oss på en filt i fiskebäck och bättrade på brännan! Vid 15 drog vi hemåt. Till honom. Gjorde oss i ordning och tog bussen till en utomhusfest. Vi satte oss på berget och njöt av solen medans de byggde klart scenen och ljuset. Sen dansade jag en stund. Vid midnatt gick sista bussen hem tillbaka till F. Så jag tog den. Jag va nykter och kände att jag hade aldrig orkar vara kvar där tills solen gick upp ändå, som jag kunde tänka mej att F skulle vara. Så samtidigt som jag skulle dra hem så kom en kompis till oss dit. F stannade med honom. Jag hann hem till F, kissa vovven, äta lite och sen sova i 1 timma. Sen kom F oxå hem! :-) Festen va okej fram till typ 23. Sen kom den hårdare musiken på, och det är inte riktigt min grej. Speciellt inte nykter!

F på berget. :)

Solen påväg ner, dax att dansa för att hålla värmen.

F och Jag med våra vita tänder! :)
Idag har jag degat i soffan framför reprisen av Eurovision song contest. Sen när klockan började närma sej 15 så gjorde vi oss i ordning. Vi hade planerat Morsdag för F's mamma. Först drog vi 3 till Götas och käkade mat. Efter det tog vi en sväng förbi glassbaren i Majorna. De ville ha en varsin glass. Sen hade vi bokat biobiljetter till MIB3! Men vi kom till bion en timma för tidigt så vi satte oss på danilo's uteservering i solen och tog en dricka. Filmen va skit bra! Älskar lite action med komiska inslag! Vi hade bokat plus-stolarna så va satt hur bra som helst! Bara ett litet fotstöd som åkte upp när man lutade sej bak, fattades! Hon sa att det va den bästa morsdagen hittills! ;-)

Svärmor och F mumsar glass! 

Cesarsallad på Götas!
Nu sitter jag och F i bilen hem. Hem och ordna mat till jobbet i morgon. Packa jobbväskan och ta en skön dusch! BB på tv oxå. Få se ifall man hinner se lite av det.

Nu väntar 2 dagars jobb. Sen är jag ledig i 5 dagar. På torsdag drar vi först till Stockholm där vi sen hoppar på båten till Riga! 2 dagars festande väntar! Kommer bli såå grymt!

Hörs i morgon vänner! Ciao!
.

Inga kommentarer: