torsdag 3 maj 2012

KvällsPW med hunden.

När jobbpasset va över så lämnade jag jobbet för en stund. Tog med mej hunden ut på en 30 minuters promenad. Så nu är man röd om kinderna. Inte så jätte varmt ute, men skönt! Uppfriskande. Nu sticker det i skinkorna och baksida lår! Förbränning!

Nu ska vi bädda ner oss här på jobbet. I morgon ringer klockan en timma innan jag ska börja jobba för ytligare en promenad! Få se om jag tar med Texas. Han får ju inte härja för mycket när han har stygnen kvar. De ska tas nästa vecka. Efter PW väntar jobb fram till 18! Sen väntar en myskväll i Frölunda! Börjar bli en vana nu! Soft i Frölunda på fredag, fest på lördag. Dega på söndag.. Men jag ska va nykter denna helgen med. Tänkte träna både lördag och söndag. Jag har lovat mej själv att hålla mej från alkoholen fram tills monday bar (31/5-2/6) Och för det får jag en tandblekning av mej själv! Alkohol e kul! Men fan va de sliter på kroppen! Och förstör allt man kämpar med! Så länge jag har (nästan) lika kul utan alkohol som med på festerna, så kan jag vara utan. Kalla mej tråkig. Men jag tror inte mina vänner upplevde mej som tråkig i lördags när jag va en utav dem som röjde mest! Dansa nykter går finfint!

Nej nu ska jag slå igen de små gröna/blå och sova. Hörs i morgon!


(Ps. Klart hon lyssnar på pojkvännens mixar när hon powerwalk:ar! Jag är hans största fan och kritiker! :-*)

Ps 2. Min Prins ligger hemma i min säng! Och jag ligger här! Saknar! Ds.
.

Inga kommentarer: