torsdag 24 maj 2012

Torsdag 24e Maj - 2012.

Idag plingade klockan 04.30 igen! Neeeej! Jag vill sova. Försökte somna om, F's klocka ringer en kvart senare än min, för att jag ska hinna kissa Texas en snabbis innan gymmet. (sen får ju Texas följa med mej till jobbet.) tänkte jag kunde kliva upp när hans klicka ringde. Men jag kunde såklart inte somna igen. Lika bra att gå upp!

Idag sticker mina ögon, jag mår illa och min mage mår inte bra alls. Jag är snurrig och klen. MEN jag är på gymmet och får göra det bästa av situationen! Jag går nu på bandet för att få mitt hjärta att pumpa lite hårdare. Sen tänkte jag hoppa på crosstrainern. 40 minuter på crossen va planerat idag. Men just nu känns det omöjligt.

Nej nu får jag öka på här! Se om jag står på benen om en timma! :-D

Update:
Det gick Inge vidare på crossen. Jag testade. Så det gick bli bandet i 30 minuter, sen mage. Bättre än inget. Nu är jag påväg till jobbet. Ska försöka fasta fram till 12. Sen inte äta efter 20. Det borde funka om jag får i mej lite kaffe på jobbet när jag kommer fram! Här ska det experimenteras! ;)
.

Inga kommentarer: