lördag 19 maj 2012

Lördag 19e Maj - 2012.

12 timmars sömn! Fan va gött! Nu är man utvilad, eller? Känner mej fortfarande överkörd!

Va ju tänkt att vi skulle till gymmet, men jag vettefan om jag pallar nån träning idag. Inte min prins heller som ser lika överkörd ut som jag. Haha.

Torsdagen va en grym kväll! Vi började hemma hos Robin. Och jag fick i mej lite för mycket vin. Inte druckit på 1 1/2 månad så jag va astaggad! Väl framme så va F's spelning framflyttad en timme. Men när han väl körde igång så stod jag längst fram och dansade! Han va grym! Och va e inte ensam om att tycka att han va bäst under hela kvällen. Och nu fick han 2 nya spelningar. På en stor fest som är i augusti och en spelning på festivalen som är i sommar! Jag är så jävla stolt! :-)

Våra vänner drog ifrån festen redan vid midnatt. Medans jag och F va kvar till 4 tiden. 1 timma tog det att ta sej hem. Vi gick.

Nej nu får man väl ta och äta frukost. Så man får lite energi. Det e ju bara lördag idag! Hela helgen e kvar! :-D

Hej hej!
.

Inga kommentarer: