lördag 5 maj 2012

Lördag 5e Maj - 2012.

God morgon!

Jag vaknar såklart strax efter 7! Och kan inte somna om alls..

Igår hoppade vi i säng ganska tidigt. F hade fixat käk till oss och efterrätt! Jordgubbar och vispgrädde! :-) Vi låg och kollade på tv, BB. Sen va det dags att sova. sket trötta både han och jag.

Idag väntar stamp! Men jag ska börja dagen med ett pass på gymmet först. Tänkte köra löpning och sen lite styrka, armarna. Idag får jag träna själv! Men det är säkert någon där som man känner. Brukar vara så.

Idag e det Open air. Det kör igång redan 12. Men vi har lite att greja med innan vi ska dit. Så vi räknade med att vara på plats vid 15. Vi har fixat käk som vi ska grilla på plats. Förra året va jag där oxå, men jag kom inte dit förrän vid 23 då. Jag hade jobbat hela dagen. Spelningen håller på från 12 till 12 dagen efteråt. Men så länge lär man inte va där. Speciellt inte när det bara ska vara 10 grader idag. Då kommer det ju bli kallt i natt. Tur att festen är nära hem till mej. Sånt gillas!

Nej jag får väl hoppa i träningskläderna och dra mej mot gymmet. Kan ju inte ligga här och stirra i taket. Hörs senare!
.

Inga kommentarer: