tisdag 15 maj 2012

Tog mej en sväng..

Skönt ute! Endast hoodie tog jag en PW på 25 minuter med vovven. De har en slinga här, en kortare och en längre. Jag tog den korta idag för att kolla hur lång tid den tog. 25 min. Nästa gång blir det långa slingan för att kolla tiden på den.

Jag tänkte slänga med träningskläderna nästa vecka när jag ska jobba mån-tis igen. Tänkte ta en springtur. Och funkar det så ska jag försöka köra det varje måndagkväll som jag är här ute! Så kan jag vila från gymmet på varannan söndag, varannan fredag. 3 pass styrka på gymmet i veckan och 2 löp-pass utomhus i veckan. Det får bli sommarens träning. Så man håller igång iaf!

Vecka 1:
Måndag(7-22): Löpning utomhus.
Tisdag (7-22): vila.
Onsdag styrka pass 1 (ben/rygg).
Torsdag(7-18): löpning utomhus/gym.
Fredag: styrka pass 2 (triceps/bröst).
Lördag: vila.
Söndag: styrka pass 2 (biceps/axlar).

Vecka 2:
Måndag(7-22): löpning utomhus.
Tisdag(7-22): vila.
Onsdag: styrka pass 1 (ben/rygg).
Torsdag: löpning utomhus.
Fredag:(7-18) vila.
Lördag: pass 2 (triceps/bröst).
Söndag: pass 3 biceps/axlar).

Mitt jobbschema ändras 1 juli, så då får jag ändra träningsupplägget igen.
.

Inga kommentarer: