torsdag 10 maj 2012

Pyssla om mej.

Medans Babe förbereder och mixar så hoppade jag i ett skumbad! Kletade in mitt ansikte med chokladmasken! Luktar så jäkla gott! Ungefär som chokladtomtarna man äter på jul, luktar! Man vill ju äta upp resten som blev över! ;-)

Vi köpte med en grillad kyckling, fetaost och avokado och gjorde en kycklingsallad till middag. Så ni ligger jag här som en klubbad säl! Trött och proppmätt! Och jag som ska ut och köra PW med Texas! Puuh! Känns som att mina ben är gjorda av bly idag! Träningsvärk som heter duga! Och stela som fän! Det betyder att jag körde på bra igår! Och hårdare ska det bli! I morgon kör jag triceps/bröst med Erika! Och då ska vikterna ökas! Jag ska köra med 15 kg's hantlar på bröstövningen! Minst 4 push up's iaf! Sen kan jag gå ner till 12,5. Brukar köra 8*3 med 10 kg's, utan hjälp. I morgon har jag ju hjälp med mej. Hihi! Men innan träningen så har jag lite att greja med här hemma. Och packa, för i morgon sover vi i Frölunda. Pizzabak och filmhäng hos Robin, med Babe och Erika!

Nej nu får jag nog tvätta av mej masken! Stoneface! Steeelt!
.

Inga kommentarer: