onsdag 16 maj 2012

Då va det PW dax igen..

Kvällsrunda med vovven nu! Börjar bli lite uttråkad av denna vägen och borde leta upp en ny.

Uttråkad allmänt idag med. Hade hoppats på myskväll med film. Det blev det ej. F va tvungen att pilla med mixen. Så jag har legat och väntat på att han skulle bli klar.. När jag insåg att det kommer nog ta sin tid så slängde jag på mej löparskorna och kopplade Texas. Då va han klar. ;-) men nu är jag här ute iaf! Får väl hoppas på en film nu då! :-P

Jag målade naglarna förut när jag satt där uttråkad. Orange blev de! Lite snygg får man väl försöka vara i morgon. Vi ska pimpla vin, jag och Erika! Jag gör ett litet avbrott i mitt alkoholförbud. Och vin ska ju va bra för kroppen har jag hört. Tur de, för gott e det inte! Men kan man lära sej dricka kaffe och älska mörk choklad så ska jag väl kunna lära mej gilla vin?
.

Inga kommentarer: