onsdag 16 maj 2012

Onsdag 16e Maj - 2012.

Hej!

Jag har ju glömt av bloggen idag! Står just på bandet på gymmet och värmer upp. Ska köra ben och rygg idag. Så jag har ett långt pass som väntar.

Vaknade vid 8. Jag har från dess tvättat, färgat kläder, varit ute med Texas på en PW, lagat 2 maträtter, färgat mina ögonfransar och kollat på gårdagens avsnitt av wermland forever. Pratat med en kompis i telefon i en timme. Så jag har fått en del gjort! :-)

F slutade tidigare idag, så han plockade upp mej hemma. I kväll blir det lugnt. Igår va jag så sjukt sugen på att slå till med fest i kväll, men nu känner jag tvärt om. Det regnar ute, så nu blir det nog bara ett varmt bad och sen soffhäng med film hela kvällen. Kanske till och med packar iväg oss till frölunda i kväll? Så jag kan träna där till morgonen! :-D F har ju spelning i morgon. Hoppas verkligen inte på samma skitväder som vi har idag!

Hörs senare! Nu ska jag köra skiten ur mina ben! Puss och kram!
.

Inga kommentarer: