onsdag 23 maj 2012

Onsdag 23e Maj - 2012.

God morgon!!

Idag ringde klockan 04.30! Dax för gymmet! Puuh! Tänkte det va lika bra att jag hakade på Babe. Han kör tidigt pass på gymmet för att kunna njuta sv solen sen när han slutat jobbet. Jag själv e ju ledig idag! Står på bandet nu och värmer upp lite. Försöker lägga upp dagens måsten:

• Träna (nu)
• PW med Texas
• Till Gyn för cellprov 9.30
• Tvätta 11-14
• Ta med min nya bok ut i solen undertiden jag tvättar! Och hoppas på att det händer nått kul efter 16! :-)

Nej nu ska jag köra igång här! Har en ny app som jag ska testa idag! 60 dagars magträning för att få tydliga magrutor. Mer om det senare!

Update:

• 10 minuter uppvärmning på bandet
• 30 minuter på crossen
• Liiiiite mage

500 kcal brända!

Lite snurrig i huvudet nu! Men hur gött som helst att komma igång på morgonen! Nu väntar ett avsnitt av wermland forever! Sen ska jag ut på en långpromenad med vovvisen! Och en smoothie till frulle! Hårda bud nu!

Psst.. Går inte att blogga med bilder just nu. Skettråkigt, jag vet!
.

Inga kommentarer: