söndag 13 maj 2012

Söndag 13e Maj - 2012.

Hej hopp!

Då va söndagen här! Jag och Texas sitter ute på balkongen i solen! Underbart väder idag!

Började dagen vid 09.30. Tog med Lillen ut på en PW för att låta pojkvännen sova. 30 minuter i rask takt. Innan vi gick hällde jag i mej en superpump för jag hade planerat att gå till gymmet. Men jag blev sugen på en springtur ute istället. Så jag lämnade Texas efter promenaden och tog samma runda igen, fast denna gången sprang jag! Så nu är jag go i kroppen! :-) nu behöver jag inte till gymmet.

Vet inte vad dagen har att erbjuda idag? Jag hoppas gänget är sugna på att hänga ute i solen, och kanske grilla! Låter som en skön söndag va? Idag va planerna att åka till Borås djurpark. Men jag och F hoppade av.

Nu vaknade odjuret! ;-) hörs underlagen eller i kväll! Ciao!

Update: frulle på balkongen, hemmabakat mandelbröd och en latte på grädde! Mums!
.

Inga kommentarer: