måndag 7 maj 2012

PW med converse = inte så bra.

Hej hopp!

Nu är måndagskvällen här och klockan är efter 22. Det betyder alltså att jag nu ligger nerbäddad i sängen på jobbet. Är iskall om kinder och lår! Varit ute på en 30 minuter lång PW med Texas. Och kom fram till att jag nog får ha mina löparskor till jobbet på måndagar. Converse e inte så jäkla bra att powerwalk:a i. Får ont i benhinnorna med en gång. Men fan va skönt de e att röra på sej innan man ska bädda ner sej. Man kör igång blodcirkulationen ordentligt. Kan kroppen rensa bort slaggprodukter medans man sover. ;-) Kom ju aldrig ut på någon promenad i morse. Va lite trött när klockan ringde. Så jag låg kvar tills F's klocka ringde!

Jag har ställt klockan på PW i morgon oxå, innan jag sätter igång med jobb.

Och inte glömma datorn nästa vecka! Vill ju se en film innan man somnar. Så på måndag ska jag inte glömma:

1. Löpardojjorna på!
2. Packa ner min mac i jobbväskan!

Hörs i morgon! Natti Natti!
.

Inga kommentarer: