måndag 14 maj 2012

Måndag 14e Maj - 2012.

Hej hej!

Måndagen är här och en skit trött Jenny är vaken! Jag bara längtar efter när nya schemat börjar rulla igång, då jag är ledig 2 måndagar i månaden!

Vi skulle kolla på BB veckofinal igår. Men jävla Comhem krånglade. Så vi gick och la oss och kollade på en dokumentär på datorn istället. Va ju bara tvungen och kolla på nätet innan jag somnade vem det va som åkte ut. Får se avsnittet under dagen.

Ny vecka ja.. Och här är veckans planer:

Måndag: Jobb 7-22, (PW) övernatta.
Tisdag: (PW) Jobb 7-22.
Onsdag: tvätta och riva tapet! Träffa en vän, träna styrka!
Torsdag: Träna: Löpning! SWT har fest, F ska spela! Börjar redan 12, men jag drar nog inte dit förrän F ska spela, allt beror på vädret.
Fredag: Jobb 7-18, Myskväll! (hoppas jag på!) <3
Lördag: Träna styrka, Renovering! Blääh..
Söndag: Träna styrka, fortsätta med renoveringen..
.

Inga kommentarer: