tisdag 29 maj 2012

In bed.

Nu ligger jag hemma i sängen. Jag fick ett sött meddelande när jag va påväg hem. F va hemma hos mej! :-) Han brukar ju sova i Frölunda de nätterna jag jobbar sent. Men så åkte han hit efter jobbet! Söte! Han saknade mej!

Och min parfym hade kommit!! Jihoo! Nu kan jag lukta gott igen! ;-)

Jag har faktiskt prövat kläder inför båtturen. Svårt att veta vad man ska ha på sej, när man vet att 85% av alla tjejer kommer typ dansa i underkläder! Inte riktigt min grej med hotpants och bh på dansgolvet. Så jag tänkte köra svart outfit på torsdag (hardstyle) och vit outfit på fredag (trance). Svarta outfiten är nog redan kirrad. Men den vita e inte fixad. Så jag ska ta en sväng på stan i morgon och kolla läget. Vill ha en vit klänning som inte är jättekort. Jag ska ju ha Converse till. Det är det enda som man orkar dansa i, i typ 40 timmar?! (Ja jag få väl sova en stund oxå.)

Jag har oxå gjort kycklingröra och wraps som vi ska ha med på tåget till Stockholm! Lchf:en tar nog ett tillfälligt avbrott (och kommer tillbaka på söndag igen.) när vi kliver av på t-centralen. Kommer bli massa cider och massa annan alkohol. Men jag ska försöka välja med omsorg. Kolisarna får mej ju trots allt inte att må bra.

Nej nu ska jag försöka sova lite. Klockan ringer 7.45, tvätt tid! Och vovven och jag ska ut på en timmas PW! Hepp hepp! Natti natti. :-*
.

Inga kommentarer: