tisdag 8 maj 2012

Svårt att bara somna..

Hej!

Sitter hemma nu. F va här när jag kom hem! Han ligger och sover redan. Jag har väldigt svårt att bara hoppa i säng och somna när jag kommer hem ifrån jobbet. Speciellt när jag varit på jobbet sen i går morse. Lite att pilla med. Nu har jag löst det jag skulle ha gjort. Så nu kan jag nog med lugn och ro göra mej klar för sängen.

I morgon ska jag vara med Texas hos veterinären strax efter 9. Hans stygn ska tas. Sen har jag inte så mycket mer planerat förrän F slutat jobbet och det är dax för ett monsterpass på gymmet! Men jag ska nog komma på nått att göra under dagen! Brukar inte va så duktig på att bara sitta. Det ska regna oxå, så jag kanske ska passa på att städa? Baka lite bröd att frysa in?

Hade hoppats på att Wermland forever avsnitt 5 hade kommit ut på tv3.play. Men inte än tydligen. Så jag får se det i morgon istället. Borsta tänderna och hoppa i säng då!

Hörs i morgon! Ciao!
.

Inga kommentarer: