söndag 20 maj 2012

Söndag 20e Maj - 2012.

Go kväll!

Dåligt bloggande, jag vet! Men jag har haft årets ointressantaste helg! Varit en riktigt seg helg!

I går mådde jag inget vidare. Varken i kropp eller i hjärtat. Ibland blir det så. Men jag hade som tur va F hos mej. Då känns allt lite lättare.
Vi fick våra hårddiskar igår, så vi satt med varsin dator och pillade. Vi va oxå iväg och köpte massa godis och slog på en rulle. Tänkte att jag skulle slå bort tankarna lite. Men filmen va inge vidare och jag började känna paniken krypa på. Vi gick och la oss efter rullen och Jag somnade till slut.

Idag vaknade vi upp 10.30?! Jag sover vanligtvis aldrig så länge. Fortfarande jävligt seg i kroppen! Men vi hoppade i kläder och tog en timmas promenad ute i typ 18 grader! Skönt. Sen blev det frukost. Lite av vad som fanns hemma eftersom ingen av oss orkade handla. Jag drog igång och städade här hemma. Och sen vid 15 tiden drog vi och plockade upp en vän, köpte med thaimat och drog till slottis en sväng. Där redan 3 vänner var. Stannade i 2 timmar. Efter det har vi bara tagit det lugnt. Fixat käk för jobbet och kollat på tv.

Nu är klockan alldeles för mycket, och jag brukar sova för länge sen!
I morgon kör en ny jobbvecka igång! Mån-tis 7-22, tors 7-18. Packat ner löparkläderna för att ta en runda när jag slutat i morgon! :-)

Natti natti!
.

Inga kommentarer: