torsdag 17 maj 2012

Lööööpning!

Puuh!

30 minuters PW med vovve, sen gick jag hem och lämnade honom. Hoppade över gymmet och tog 2 rundor till ute. Intervall! 35 minuter gick de på. Fy fan va jobbigt! Tränade ju ben i går så de känns som jag sprungit med 2 betongklumpar till ben! Stela som fään! Nu ligger jag i grillen och ska få lite färg! Från illröd i fejjan, till lite solkysst! ;-)

Sen hem och göra sej snygg (läs: packa på mej så mycket kläder som möjligt för att slippa frysa!) lämna av hunden. Sen spelning! Stampa sej varm till techno.. :-S
.

1 kommentar:

kusinlisa sa...

Hallå , jag har tänkt på en sak , att inte du blir personlig tränare , skulle passa dig så jäkla bra ! Å du kan ju redan en massa om det :) du kan ju få börja med att göra ett träning/ matschema åt mig om du vill ! Hihihi vore rätt fett faktist