måndag 7 maj 2012

Måndag 7e Maj - 2012.

God morgon!

Tröttis här! Jag skulle upp och köra en PW innan jag drog till jobbet. Men det sket sej. Alldeles för trött! Så jag låg kvar! Men det blev faktiskt en igår kväll innan BB! På 30 minuter med Texas! :-) Vi satt uppe och kollade på det igår. Annars brukar vi ju lägga oss 21-22 redan!

Nu kör jag som vanligt 2 dagar på jobbet. Så i natt sover jag där ute. Jag har en ny tjej med mej som ska gå bredvid idag. Hon ska jobba några pass i sommar när vi andra vill vara lediga.

Veckans to do:

Måndag: Jobb 7-22. PW, övernatta.
Tisdag: PW, Jobb 7-22.
Onsdag: veterinären 9.10 för att ta Texas stygn. Träna - ben/rygg = lååångt pass! (Tvätta)
Torsdag: Träna - Cardio = Löpning. Jobb 7-15. Till banken.
Fredag: Fixa lite grejer i stan. Träna - triceps/bröst. Häng i Frölunda - övernatta!
Lördag: Träna - Cardio = löpning. Utflykt utanför Göteborg om det är fint väder! Annars håller vi oss hemma och hittar på nått.
Söndag: Träna - Biceps/axlar. MYS! <3
.

Inga kommentarer: