onsdag 9 maj 2012

Onsdag 9e Maj - 2012.

Goddagens!

Varit uppe sen 7.30. Hade ju en tid hos veterinären, så nu är Texas stygn borttagna. Han ligger ihopkurad i mitt knä nu. Allt såg bra ut. :-) Hans matsort ska tydligen bytas ut snart. Så jag ska förbi djuraffären och kolla det. Passar bra när hans mat håller på att ta slut.

Ska fixa lite annat under dagen oxå! Har precis fått i mej frukost. Idag blev det gårdagens tänka lunch. Jag åt ju ute istället. Så falukorv och stuvad blomkål blev det till frulle! :-D Jag ska baka bröd, mjukt och hårt. Och städa! Jag e så sugen på gymmet! Men får hålla ut till i eftermiddag!

Sitter och planerar helgen lite. Vi har planer på Borås djurpark! Och på söndag ska det bli fint väder! Härligt! Blir en väldigt lugn helg! Och vi hänger nog i Frölunda hela helgen!

Hörs under dagen!
.

Inga kommentarer: