måndag 21 maj 2012

Måndag 21e Maj - 2012.

Goddagens!

Solen skiner så gött va! Jag va så smart förra veckan och tänkte att det kanske skulle bli varmt och solväder snart, så jag plockade med shorts och linne och lämnade kvar här på jobbet. Det tackar jag för i dag! Sitter nu iklädd shorts och linne och solar utanför jobbet. Varmt och svettigt!

Vi ska grilla här på jobbet idag! Så jag har slängt ihop en coleslaw! Så jag oxå kan käka maten! De äter ju potatis till.

Blev lite ändringar på schemat. Jag slutar 18 i morgon istället för 22, och jobbar till 22 på torsdag. Vi skulle tydligen iväg på en vårfest som företaget har. På torsdag. Så jag får jobba långpass då istället. Hoppas det är sol i morgon så man kan hitta på någon aktivitet på kvällen innan läggdax. Inlinestur kanske? :-)

Nej nu ska jag steka vidare här! Hej hopp!

[Gamla shorts som jag köpte på T12 för typ 6 år sen. Det va långa shorts innan. Inte så snyggt, men jag klarade inte av att slänga ett par shorts för 700 spänn. Klippte av dem och sydde dem! Tada. De e ju inte för illa att ha på jobbet iaf.]
.

Inga kommentarer: