tisdag 12 juni 2012

Avbryter.

Hej hopp!

Vill bara meddela att jag hoppar av caseindieten. Jag har mått skit dåligt de sista kvällarna. Har inte kunnat somna i tid och haft huvudvärk. Idag har jag varit sjukt irriterad på allt och alla. Och känner att det är inte värt det. Dessutom blir jag väldigt bubblig i magen av caseinet. Då mjölkprotein kan va kraftigt för magen. Jag har varit jätte snurrig i huvudet och orkeslös. Det värsta av allt är att det har triggat igång magkatarren och den vill jag INTE ha igång igen!

Så nu säger jag tack och hej för caseindieten. 500-600 kcal per dag för mej är alldeles för lite. 4 dagar klarade jag, och vågen visade - 0,7 kg i morse.
Jag kommer att byta ut dagen sista mål till casein i fortsättningen. Men jag kommer att äta riktig frukost och lunch. Ja enligt lchf, som vanligt. Så kanske magen lugnar ner sej igen.

Fast jag kommer få hålla mej ifrån färgstark mat fram tills på fredag. Då mina tänder e blekta idag. 3 dagar utan färgämnen.

Nu blir det film! Och nybakad bröd (lchf bröd för er som inte fattade de..) med bregott på! Jammi!
.

Inga kommentarer: