tisdag 26 juni 2012

Tisdag 26e Juni - 2012.

Hej hopp!

Jag sitter inne på jobbet och äter frukost. Äggröra och stekt korv! Ska ut och sätta mej i solen igen. Inte ett moln på himmelen! Helt underbart! Så man får passa på att steka medan man kan!

Såg 2 avsnitt av amerikan horror story innan jag slog igen mina ögon. Sovit som en prinsessa i natt! Helt underbart! Sjuka drömmar dock. Men det får man väl stå ut med när det e ganska rörigt runt en just nu.

Jobbar till 22 idag, sen sticker jag hem och packar väskan! Kommer inte hinna sova många timmar i natt då tåget går 7 till morgonen. Men jag får väl sova på tåget. Inga byten så det är 2 timmar och 50 minuter raka vägen. Underbart! Jag måste slänga i hop lite käk som jag kan ha med mej på tåget oxå. Hade tänkt mej en tonfiskröra och några kokta ägg. Det e gottit!

Nej nu är frukosten nere, och jag tar med mej tidningen ut och sätter mej i solen!

Ha en skön dag där ute i solen mina vänner!
.

Inga kommentarer: