torsdag 7 juni 2012

Torsdag 7e Juni - 2012.

Hej!

Sitter i soffan med en skål proteinpudding! Jävla gott! Vaknade 05.15 och dax för PW! Fick med F oxå! En halvmil plus lite till. Idag blir det inget gym för min del. Jag ska iväg på samordnarträff på kontoret vid 9. Skulle ju ha varit påväg till jobbet nu annars. Efter träffen ska jag åka direkt till jobbet och jobba fram till 22. Sen tar jag helg! :-D

Det blev inte så mycket renovering i går. Jag rev tapet bara. Sen när F kom hem drog vi ju till gymmet. Sen va vi för sega för att påbörja nått nytt. Så jag slängde ihop en varsin kyckling sallad till mej och F. (F's kommentar: - Det va den godaste sallad jag ätit!) Sen drog vi igång med städning. Ut med vovven. När kvällen började närma sej så blandade jag ihop proteinpudding så myste vi ner oss nyduschade i soffan och kollade på en film.

Nej nu får jag packa i ordning min väska, Texas ska ut, och jag måste göra mej i ordning. Sen kan jag dega i soffan lite till innan bussen går till kontoret.
.

Inga kommentarer: