måndag 4 juni 2012

Måndag 4e Juni - 2012.

God morgon!

Då va det dax att ta sej till jobbet. Idag är min underläpp svullen av en blåsa och mina ögonvitor är rödsprängda! Så jävla trött. Och jag hade kunnat döda för att få ligga kvar i sängen. Men icke. Ska jobba 7-22 - mån, tis och torsdag denna vecka! På onsdag får jag en ledig dag med Babe! <3 härligt!

I går när jag lyckats få väckt på F så gjorde vi oss i ordning och drog in till stan. Mötte upp Evelina och Daniel. Vi tänkte käka lunch ihop. Jag hade med mej Texas så vi letade upp ett ställe som vi kunde sitta ute på och som hade lä. Det blåste en del. Blev en cesarsallad även denna söndag. Min nya favoriträtt! Bara att be dem skippa krutongerna så är det en perfekt lchf - rätt. Efter att vi käkat så drog vi hem till F's mamma. Vi va bjudna dit på middag. Hans lillasyster är hemma och hälsar på en vecka ifrån sitt jobb i Turkiet. F köpte med munkar ifrån stan! Sjukt jävla goda! Dock inte lchf! ;) men jag hade gett mej lov att fuska denna helgen. Nu denna vecka så gäller lchf. Nästa vecka ska jag köra igång med en ny diet, i 2 veckor. Snabbdiet. Dax att rensa kroppen! Men det kommer ett inlägg om det längre fram. Varför jag inte kör igång redan idag e för att jag har massa med mat hemma i kylen som jag måste käka upp innan. Så vill jag köra 2 veckor innan midsommar.

Denna veckans to do:

Måndag: Jobb 7-22, [PW]
Tisdag: [PW], jobb 7-22.
Onsdag: [PW], träna, renovering av hallen.
Torsdag: [PW], jobb 7-22.
Fredag: [PW], en sväng på stan, träna, renovering av hallen.
Lördag: [PW], träna, andra lång-dagen om solen skiner! :-)
Söndag: [PW], träna, Mys! <3

Varför jag kör PW och träna efter varandra e för att jag kör PW's mest för att min vovve måste röra på sej! Han hänger faktiskt med i mitt tempo!

Psst! Idag har jag och F varit tillsammans i 9 månader. Tiden går så fort, men samtidigt så känns det som att det alltid varit han och Jag. Helt rätt känns det. Och helt underbart! Ds.
.

Inga kommentarer: