onsdag 13 juni 2012

Onsdag 13e Juni - 2012.

God morgon? Knappast!

Jag mår skit! Jag kunde bara inte somna igår! Jag hade så jävla ont i mina tänder! Och magen ömmade. F ligger inte still när han e sjuk och jag fick panik! så när klockan va 2 så tog jag mitt täcke och min kudde och la mej på soffan. Till slut somnade jag. Vaknade av att F väckte mej för en timma sen.

Jag har tvingat in mej i duschen Och varit ute med Texas. Nu äter jag frukost inbäddad i täcket i soffan. Turkisk yogurt med egengjord müsli., brödet jag bakade igår ned crème cheese på! Nu är magen nöjd!

Vägde mej förut. 1.1 kg har jag gått ner, på 4 dagar med 500-700 kcal om dagen. Så idag visade vågen 53,9 kg. Skönt att det gav lite effekt.

Nu ska jag vila mej frisk. Jävla skit att jag inte får dricka te än! Jag har ett kokos te som är sjukt gott med en skvätt grädde i! :-)

Nu ska jag dra täcket över mej och glo på tv. Hörs under dagen!
.

Inga kommentarer: