fredag 15 juni 2012

Helgen är här!

Nu väntas en kväll hemma i soffan med Babe och tacos. En rulle fixad oxå! Men om jag får välja så ser vi matchen i kväll. (aj de gjorde ont att erkänna!)

I morgon ska jag försöka mej på ett pass på gymmet. Snuvig som fan! Men känner mej inte de minsta sjuk. Kvällen i morgon bjuder på födelsedagsfest! Vi ska fira en killkompis till F. Grillning står på schemat. Och om det blir fest det får morgondagen avgöra. Jag e sp sjukt sugen att ta en sväng på avenyn! Det va inte igår direkt. Men brukar bara bli besviken. De spelar ju bara skit musik! House på sin höjd. Jag behöver lite hårdare! House e ju som att bli klappad lite löst på ryggen. Jag behöver klor och rivmärken! ;-) nej inte hårdrock. Ni vet vad jag gillar, dont you? Jag ska länka mina favoritlåtar här när jag får tid att sitta ner med min dator.

Lose My mind!

Ha en grym helg! Nu ska jag hem och mysa ner mej! I soffan och kärleken!
.

Inga kommentarer: