söndag 24 juni 2012

Ikea och matlagning.

Så va söndagkväll här och det e dax att sova. Vi har bäddat ner oss i sängen och kollar på en dokumentär.

Idag har jag fått en massa gjort! Efter koppen med kaffe gick jag ut på PW:n med Texas. När jag kom hem tillbaka så hade F gjort frukost. Äggröra och stekt korv! Vi gjorde oss sen i ordning och drog till Ikea. En skohylla och en spegel skulle inhandlas! Såklart va spegeln slut, så vi fick bara med oss skohyllan. Vi åkte sen till det andra Ikea, där hade de spegeln! :-) Handlade lite mat på vägen hem. Väl hemma så satte jag igång och byggde ihop skohyllan och spegeln fick luta mot väggen i så länge, då vi inte får borra i väggarna på söndagar. (man får väl va lite snäll mot grannarna.) Jag gjorde sen mat! Massa mat! Gjorde 2 dagars frukost till mej och F, Kokade torsk med dill och äggsås, pannbiffar, broccoli, sparris och bakade en limpa lchfbröd. Sen hade jag lovat min mamma att baka Kärleksmums (lchf) för att ha med mej när jag åker upp. Min minsta lillasyster fyller 11 år, så hon ska firas. När de äter bullar så kan jag äta mina Kärleksmums! ;-)

Vi hann oxå med en storstädning med hemmet. Så nu kan jag lämna mitt hem på onsdagsmorgon med gott samvete!

Nej, nu får jag hänga med i dokumentären.

Hörs i morgon! Natti natti!
.
Jättespegel! 799 kr

Skohylla/bänk 699 kr. Ska köpa fina kuddar och lägga på den. 

Inga kommentarer: