fredag 8 juni 2012

Fredag 8e Juni - 2012.

Hej hopp!

Jag har ju glömt att blogga helt idag!

Vaknade vid 8 och tog med mej Texas på en 5 km lång PW. Sen hem och äta frukost och in till stan för att hänga lite med Jenny och hennes lilla Nellie! Fikade och shoppade! Typiskt så rullade skattepengarna in precis när jag kom hem igen! (8000(!!) Lika bra kanske! Nu har jag kvar dem! Så i morgon ska vi åka och köpa en varsin cykel! :-)

Varit på gymmet oxå! Körde rygg och mage! Slängde i oss lite räkor och ägg efter träningen, och nu sitter vi i bilen påväg till Kungsbacka! Ska hem till John och kolla in hans nya hem! Vi har köpt med 2 lådor jordgubbar! Sista måltiden va det! I morgon kör jag igång med pudding and shakes!

Hörde att en va magsjuk på mitt jobb! (uff!!) Jag träffade ju denna personen i går! Livrädd nu! Men det borde väl redan ha dykt upp nu på mej isf? Hoppas det bara va matförgiftning..

Hörs i morgon igen! Då väntas träning, renovering och bio! :-D kanske en sväng på en uteservering efter bion då mina vänner kommer tillbringa kvällen där!

XOXO

Inga kommentarer: