fredag 29 juni 2012

Shopping at lager 157.

De har öppnat lager 157 i Karlstad! Så när jag kom till Karlstad i onsdags så kikade jag och syster förbi där. Jag fick med mej en massa!

• En hellång svart/randig klänning. Mysig att ha på kvällen! Jag har den på mej nu!
• En svart och en vit knälång klänning. Den är lite längre bak. (visar bara den vita på bild.) Tänkte ha den svarta på begravningen nästa vecka.
• Gröna lite baggy byxor från monrow. Hade dem på mej på stan idag. Lite upprullade i benen till converse och en hoodie.
• 2 stickade tröjor, en svart och en röd. Sköna att ha kyliga sommarkvällar/regniga blåsiga dagar, som vi har massor av här nere på västkusten!
• en sjal. Bilden visar inte rätt färg alls. Den är mycket skarpare i färgen irl.

• Sen köpte jag 2 paket strumpor till Fredrik.

Allt gick på 1400 kr! Inte dyrt va? Jag e supernöjd!

Ps. Bilderna är tagna ifrån hemsidan. Så ni inte tror att jag gått och blivit blond igen. ;-) lager157.com/ ds.

.

Inga kommentarer: