måndag 11 juni 2012

På bussen hem.

Blev fotboll på jobbet, och fy fan va tråkigt!

Nu är jag påväg hem. Hem för att ta hand om min sjuka pojkvän. Han skulle ju egentligen sova i Frölunda. Men eftersom han är sjuk och jag är ledig i morgon så får han va hos mej. Så jag kan pyssla om honom. Koka soppa till honom. Då blir man frisk har jag hört?

När jag var liten och va sjuk så fick jag alltid fiskbullar av min mamma. Så när jag va i Thailand första gången (2008) och blev magsjuk där nere så ville jag inte ha nått annat än fiskbullar! Men det va ju omöjligt att få tag på. Så jag fick nöja mej med yogurt. Fiskbullar e ju så jävla gott! Måste köpa det någon dag! Fiskbullar i hummersås och så mosar man ihop det med potatis! Mums! Men just nu är jag väl sugen på allt? Går på en "svält" diet och fick den roliga veckan igår. Alldeles svullen om magen!

Idag har jag fått i mej 3 portioner med caseinpulver och en proteinbar. + 2 kokta ägg. Jag åt frukost vid 9 och sen drack jag en kopp kaffe på mötet vid 10. Det gjorde att jag kunde hålla mej ifrån att äta fram till 15! Kaffe hämmar hungern skit bra på mej! Och jag älskar att jag får en energikick av kaffet! Lite darrig om händerna och Pirr i kroppen! Borde nästan vara olagligt med kaffe ju! Men jag är sjukt lättpåverkad som ni vet! Skulle jag få i mej en stackers så skulle jag väl skaka sönder!

I morgon börjar jag dagen med 5 km's PW med Texas. Sen ska jag till stan vid 11 och möta Erika. Vi ska fika! Och jag ska dricka en kaffe innan jag inte får dricka kaffe på 3 dagar! Jag ska bleka mina tänder vid 12. Och då måste man hålla sej ifrån färgämnen. Kaffe, te, hallon, blåbär, choklad, rödvin.. Mm. Så jag kommer inte kunna äta mitt choklad casein. Blir päronsplit i 3 dagar! Blääh! Jag kommer att kräkas innan dag 1 e över! Men jag får väl annars äta en massa ägg. Choklad/mint e mycket godare att äta som pudding! Så det blir nog att blanda ut päronspliten lite mer och dricka den istället. Så den går ner fort. Dessutom innehåller den lite mer kalorier. Men det skiljer inte mycket.

När tänderna e blekta så ska vi ta en sväng på stan. Sen måste jag hem och slipa mina dörrar! F hämtade slipmaskinen idag. Nu ska fan hallen bli klar! Så jag kan släppa renoveringen för en stund. Njuta av sommaren! Kommer ha fullt upp i sommar! Massa roligt inplanterat! :-) till helgen e det grillfest, helgen efter det så är det midsommar, sen helgen efter det ska vi hem till Värmland. Och Eftr. Värmland så kör genesis festivalen igång!! Som jag längtar! F ska spela på klubbgolvet! Och jag kommer stå längst fram och va stoltast i världen! Jag ska bo i tält i 4 dagar för första gången i mitt liv! :-) i mitt fina zebratält! Jahaja plocka med mej alla mina kuddar och mina dunntäcken! Och göra det jätte mysigt därinne! <3 och onepiecen får va min pyjamas! F får va mitt element! :-*

Nej nu ska jag byta buss! Och sen hem och pussa baby frisk! Natti natti!
.

Inga kommentarer: