måndag 25 juni 2012

Måndag 25e Juni - 2012.

Tjena!

2 små trötta ögon sitter på bussen. Regnet öser ner. Jag höll på att missa min andra buss för att den första va 3 minuter för sen. Så jag fick springa! Bussen började rulla, men jag hann fram till dörren och knackade. Och han stannade. Puuh! Hatar att komma försent till jobbet. Eftersom jag har en färja att passa sen oxå, så hjälper det ju inte att bussarna går tätt.

Denna vecka jobbar jag som vanligt mån-tis 7-22. Sen e jag faktiskt ledig resten av veckan. Tog ledig på fredag för att åka upp till Värmland. Så jag åker upp Onsdag morgon, till Karlstad där min syster, svåger och systerdotter bor. Och är kvar där tills torsdag eftermiddag. Sen åker jag med dem upp till Sunne. Min minsta lillasyster ska firas, sen blir jag kvar där uppe. På Fredagkväll kommer oxå F upp! :-) så stannar vi tills på söndag. Jag va i Sunne i september sist! Då va det oxå första gången för F. Så det blir andra gången för honom nu då. Kanske e dax för honom att träffa min andra sida av familjen nu? Min pappa. ;-) Vi hoppas på sol iaf! Annars blir det ganska tråkigt att vara där uppe. Men det ska bli skönt att komma hem och ta det lugnt. Kan behöva landa efter denna helgen. Och ladda upp för helgen i Alvesta. (genesis festival)

Hörs under dagen! datorn är med, så då kan jag blogga med bilder! (som det bara går ibland ifrån telefonen.)

Update: såklart kör bussen fel, och jag missar ändå färjan! Suck..
.

Inga kommentarer: