onsdag 6 juni 2012

Onsdag 6e Juni - 2012.

Goddagens!

Jag sitter vid mitt köksbord med trötta ögon! Jag ska ge mej ut på en PW men tänkte först få i mej en kopp kaffe så jag piggnar till. Sovit skitkasst i natt!

Efter pw:n ska vi hem och äta frukost och sen köra ett pass på gymmet. Ben och ländrygg gäller för mej. Har inte varit på gymmet på nästan 2 veckor! Galet! Så nu är det dax igen! Köra all in!

Babe kom hem med 4 kg casein igår! Så nu är det bara att börja blanda och dricka på lördag!



Så kom min tandkräm i går! 300 spänn för 3 tuber på 65 ml. Dyraste tandkrämen jag köpt! Säkert den dyraste på marknaden! Men jag får väl borsta tänderna med andakt! ;) Känns bara som att man får använda brilliant smile's tandkräm när man nyss gjort deras blekning. Ska tillbaka och göra en blekning till den 12:e. Så de blir extra vita! :D


Efter gymmet så ska vi fixa med hallen. De sista tapeterna ska dras. Och sen ska vi få till väggarna ordentligt. För att sen kunna slänga upp en tapet på väggen. Blir en paus på grejningen torsdag-fredag. Men på lördag och söndag ska vi greja igen. Så vi blir klara med hallen någon gång.

Nej nu ska jag hälla i mej kaffet och sen kolla om F oxå vill hänga med ut och gå. Annars får musiken hänga med mej!

Hörs under dagen! Ciao!
.

Inga kommentarer: