onsdag 20 juni 2012

Onsdag 20e Juni - 2012.

Hej Hej!

Duracellkaninen vaknade redan 06.05 när F's klocka ringde! Lika bra att gå upp! Så jag drog igång med att rensa i alla pappershögar som finns lite över allt i lägenheten. Sen sorterade jag tvätten, ( Ja jag vet att jag tvättar lite väl ofta, nu har det ju blivit 2 gånger i veckan de senaste. För det första så gillar jag inte när tvättkorgen svämmar över, och sen så måste jag tvätta det lilla jag har just nu. För att jag kommer inte hinna tvätta innan jag åker till värmland på Onsdag. Och rena underkläder kan ju vara bra att ha med sej.) Jag har även dammsugit lägenheten. Kört igång tvätten, plockat i ordning i klädkammaren, och varit ute på en 4 km lång PW med Texas.

Puuh! Nu ska jag äta min frukost som jag nyss gjort i ordning. Sen ska jag ner och hänga upp tvätten, städa lite till här hemma, duscha. Och sen är det nog dax att dra in till vasa för att få fiffi och benen vaxade! :D

Mitt hår börjar ljusna! Ingen idé att hålla på att färga de nu när solen bleker de.

Dagens frukost: En korv med äggröra! MUMS!
.

Inga kommentarer: