måndag 11 juni 2012

Måndag 11e Juni - 2012.

Måndag! Yeeeah!

Jag står och väntar på vagnen på backaplan. Ska in till stan och gå på möte. Sista P mötet innan semestern.

Vaknade av att klockan ringde vid 7. Jag kom inte upp förrän strax efter 8. Somnade inte förrens midnatt. (Huvudet dunkade och magen värkte. Så till slut gick jag upp och drack ett glas vatten och åt ett kokt ägg som låg i kylen.) Så idag ville jag bara dra täcket över huvudet och somna om. Men jag tog med mej Texas ut på en längre runda för att han skulle va själv i några timmar medans jag e på mötet. Sen hämtar jag honom innan jag åker ut till jobbet igen. Så han får följa med ut. Det blev 1 dl kaseinpudding till frukost. Blandat på 1 dl lättmjölk och 1/2 dl vatten. Varför jag helt plötsligt dricker lättmjölk istället för standardmjölk e för att det innehåller precis lika mycket kolhydrater men lättmjölken innehåller 20 kcal mindre. Upptäckte att laktosfri mjölk innehåller hälften så mycket kolhydrater som vanlig mjölk! Dock dubbelt så dyrt. =/ Jag tänkte förbi mmsports och köpa aminosyror i morgon när jag ändå e på stan. Som man kan dricka innan och efter träningspasset. Jag ska göra ett inlägg med mina tillskott.

I förrgår när jag va ute med Texas sista rundan så låg det en pytteliten kaninbebis vid porten ihopkrupen och frös. Jag tänkte ta med den in, värma den lite för det ösregnade. Men jag ändrade mej och visste att jag skulle fästa mej vid den för mycket för att kunna släpps ut den igen. Så jag lät den va. Kanske hade den en mamma som letade efter den? Idag när jag skulle gå ut med Texas så låg den död utanför min port. Precis på avsatsen. Lille Ninisen! Gissa om jag ångrade att jag inte plockade in den i förrgår! :-( Men naturen har väl sin gång. Jag la den i en påse och slängde den. Så inte barn eller nått djur va på den. Bor ju endel hundar i vårt område. Och Texas va inte sen med att gå fram nyfiket och nosa på den.

Nu kommer vagnen! Hörs under dagen! Och som ni vet så e jag ledig efter detta pass i 2 dagar! :-D
.

Inga kommentarer: